Поклейка вітрин. Оформлення вітрин

Поклейка вітрин. Оформлення вітрин

Правильне оформлення вітрини сприяє залученню потенційних споживачів, формує імідж елітного чи масового об’єкту споживчої зацікавленості. Також, оформлення вітрини магазина може слугувати непрямим інструментом ціноутворення і формування загальної маркетингової політики компанії. Деякі люди іноді просто любуються красою вітрини і самих магазинів, адже красиво оформити магазин можуть не всі — це велике мистецтво, на це йде багато часу та сил.

Основна технологія в оформленні вітрин — майстерність дизайнера, яка дозволяє створити яскравий образ, що запам’ятовується. Загальну схему дизайн-концепції оформлення вітрини можна умовно розділити на декілька етапів. По-перше, необхідно визначити домінуючий психологічний контекст рекламної складової вітрини. Потім слід визначити пріоритети щодо композиції, домінуючого колориту, визначитися із терміном вітринної експозиції.

У вітрині підприємства сфери послуг допускається розміщувати без реєстрації зразки товарної продукції, а також таку інформацію, яка не містить торгових марок, найменувань, товарних знаків та знаків обслуговування інших фірм:

  • інформацію про товари і послуги, що надає дане підприємство;
  • власне чи фірмове найменування підприємства (за наявності вивіски), його зареєстровані товарні знаки та знаки обслуговування;
  • образотворчі елементи, що розкривають профіль підприємства та відповідають його фірмовому найменуванню;
  • елементи декоративного оформлення;
  • святкове оформлення, яке розміщується в обов’язковому порядку до державних та міських свят.

Ціни:

поклейка вітрин плівками або широкоформатним друком (без врахування виготовлення) від 280 грн за м2