Правильне оформлення вітрини сприяє залученню потенційних споживачів, формує імідж елітного чи масового об’єкту споживчої зацікавленості. Також, оформлення вітрини магазина може слугувати непрямим інструментом ціноутворення і формування загальної маркетингової політики компанії. Деякі люди іноді просто любуються красою вітрини і самих магазинів, адже красиво оформити магазин можуть не всі — це велике мистецтво, на це йде багато часу та сил.
Основна технологія в оформленні вітрин — майстерність дизайнера, яка дозволяє створити яскравий образ, що запам’ятовується. Загальну схему дизайн-концепції оформлення вітрини можна умовно розділити на декілька етапів. По-перше, необхідно визначити домінуючий психологічний контекст рекламної складової вітрини. Потім слід визначити пріоритети щодо композиції, домінуючого колориту, визначитися із терміном вітринної експозиції.
У вітрині підприємства сфери послуг допускається розміщувати без реєстрації зразки товарної продукції, а також таку інформацію, яка не містить торгових марок, найменувань, товарних знаків та знаків обслуговування інших фірм:
Ціни:
поклейка вітрин плівками або широкоформатним друком (без врахування виготовлення) від 280 грн за м2